Nabídka služeb

Analýza trhu

  • analýza nabídek
  • analýza skladby a velikostí jednotek
  • analýza nabídkových cen
  • analýza realizovaných cen
  • analýza budoucího vývoje
  • analýza konkurence

Analýza projektu

  • analýza celkové koncepce projektu
  • analýza skladby jednotek
  • analýza velikosti jednotek
  • analýza dispozic jednotek
  • analýza cenotvorby
  • analýza konkurence
  • doporučení změn

Příprava projektu

  • úprava návrhu projektu
  • zákaznická zpětná vazba před spuštěním projektu
  • cenotvorba
  • strategie prodeje
  • etapizace
  • klientská smluvní dokumentace
  • návrh standardu
  • klientské změny
  • vzorový byt/dům

Marketing projektu

  • název projektu
  • logo
  • vizualizace
  • webové stránky
  • katalogové listy
  • model projektu
  • záběry z dronu
  • sociální sítě
  • kampaně
  • PR akce

Prodej projektu

  • prodej jednotek “z papíru”
  • prohlídky na stavbě
  • klientské místo
  • podpisy smluv
  • klientské změny
  • finanční poradenství
  • obsluha vzorového bytu/domu
  • uživatelský zážitek
  • investorský program

Externí poradce

  • mystery shopping na prodejce
  • reporting z mystery shoppingu
  • analýza a trénink znalostí projektu
  • analýza a trénink komunikace
  • analýza a trénink klientského servisu
  • trénink vyjednávání
  • analýza a trénink znalostí v real estate
  • analýza kvality a efektivity procesů
  • automatizace
  • aml poradenství
  • finanční služby

Naše speciality

Strategie prodeje

Rádi vymýšlíme a pracujeme se strategiemi nedostupných vybraných jednotek či naopak podpultovým předprodejem vybraných jednotek tak, aby bylo dosaženo zvoleného cíle. Nebo bude vhodnější zajistit přístup na web pod heslem a pracovat s klienty na osobní bázi? Pro kterou fázi projektu je toto řešení vhodné a pro kterou nikoli?

Správně načasované spuštění prodeje může ovlivnit úspěšnost projektu, stejně jako správně vybraný vzorový byt a jeho profesionální administrace. Pokud je na vzorový byt/dům brzy, umíme vlastními silami zajistit prodejní místo v centru Prahy s parkováním a klientským zážitkem.

Klientská zpětná vazba před spuštěním projektu

Máme správně nastavenou skladbu jednotek? Nezapomnělo se v dispozicích na úložné prostory? Je v koupelně místo na pračku i sušičku? Je tvar této terasy pro klienty akceptovatelný a zaplatí velikost takové terasy? O které byty bude největší zájem? Máme v projektu branku u všech předzahrádek? Lze na webu najít plánek bytu? Je tlačítko poptat byt dostatečně viditelné? Je hezčí vizualizace interiéru obývacího pokoje, nebo pohled na projekt?

Abychom se vypořádali s profesní slepotou, pořádáme setkání, kde představíme projekt a na vybrané cílové skupině máme šanci ověřit co funguje a nefunguje, než se pustíme do ostrého prodeje.

Obsluha vzorového bytu/domu, klientské místo

Je lepší vybrat jako vzorový byt ten nejhezčí byt v projektu s terasou na střeše, nebo naopak byt v nižším podlaží s méně atraktivním výhledem a bez balkónu?

Jaké vybavení vzorového bytu/domu je nutné zabezpečit? Je dobré mít otevřeno každý den? Jak udělat pro zájemce návštěvu vzorového bytu promyšleným zážitkem, aby podepsal smlouvu přímo na místě?

Všechny tyto záležitosti jsme schopni správně nastavit a pro případy, kdy ještě není stavebně možné zařídit vzorový byt, máme k dispozici prodejní centrum v centru Prahy s vyhrazeným podzemním parkováním pro klienty. Toto místo bude určené pouze pro daný projekt a zájemce kromě seznámení se s projektem zde může v klidu podepsat veškerou smluvní dokumentaci.

Externí poradenství, mystery shopping, automatizace

Trávíte nad přípravou projektu již tolik času, že nevidíte některé detaily? Máte správně nastavené dispozice i skladbu jednotek a ceny jsou nastavené správně podle klientských preferencí? Pokud si nejste jisti, můžeme udělat analýzu vašeho projektu a uvidíte jej pohledem nezúčastněného. Takováto analýza se dá udělat i v případech, kdy byl již prodej spuštěn a běží, ale nejste s něčím spokojeni.

Reaguje Váš prodejce včas? Je na setkání s klienty profesionálně připraven? Umí prodávat, nebo jen nabízet? Jak se klient cítí po setkání s ním? Všechny tyto a mnohé další dotazy zodpoví náš mystery shopping, jehož výsledkem může být detailní zpráva s doporučením na zlepšení prodejních služeb či rozvoj prodejců.

Jak uhlídat, abych neprodal parkovací stání či sklep, které je již rezervované jinému klientovi? Mají všichni prodejci aktuální informace o vývoji jednání s klienty a ví, které parkovací stání a sklep jsou potenciálně zarezervované? Ke správnému řešení nám pomáhá automatizační software, který tyto přešlapy vyloučí a nedovolí vygenerovat rezervační smlouvu s příslušenstvím, které již bylo prodané, nebo je v předběžné blokaci jiným zájemcem.


Časté dotazy

Působíte i mimo Prahu a Středočeský kraj?

Ano, jsou města, kde máme vlastní spolupracovníky a umíme zajistit plnohodnotný prodej. Pokud zde nemáme vlastní tým, umíme spolupracovat s lokálním prodejcem, pokud taková spolupráce dává smysl.

Prodáváte projekty pouze exkluzivně, nebo i neexkluzivně?

Z 95 % exkluzivně. Umíme prodávat i co-exkluzivně s jinou realitní kanceláří, ale pouze za předpokladu, že si můžeme vybrat, kdo bude tou druhou realitní kanceláří. Důvodem výhodné kooperace může být rozsah projektu, lokální znalost/působnost, rozsah služeb apod.

Musím mít právní oddělení?

Nemusíte, námi doporučená advokátní kancelář je schopna připravit kompletní klientskou dokumentaci a realizovat jednání s klienty. V případě zájmu a dohody vás může zastupovat v ostatních případech (jednání s katastrem, stavebním úřadem, stavební firmou apod.)

Uděláte mi analýzu projektu (oponenturu) i bez toho, abyste následně realizovali prodej jednotek?

Ano, tuto službu děláme, záleží na rozsahu studie a požadovaném termínu dodání

Prodáváte projekty pouze exkluzivně, nebo i neexkluzivně?

Z 95% exkluzivně. Umíme prodávat i co-exkluzivně s jinou realitní kanceláří, ale pouze za předpokladu, že si můžeme vybrat, kdo bude tou druhou realitní kanceláří. Důvodem výhodné kooperace může být rozsah projektu, lokální znalost/působnost, rozsah služeb apod.

Děláte i projektový management stavby?

Zaměřujeme se výhradně na samotný prodej jednotek a s tím spojené obchodní či marketingové činnosti, ale dlouhodobě spolupracujeme s firmou, která se na kompletní projektový management stavby zaměřuje a jejíž služby můžeme doporučit.